Glcnaltin1 sendekimsinnn 37 bitiyor dun açılma var mi diye baktılar mantar var deyip yikama yaptılar hiçbir şikayetim yoktu gebelikte akıntı normal hormonlardan dolayı yıkamadan sonra kaşıntı koku oluştu muhtemelen ya tahriş oldu ya yararlı bakteriler de öldü savunmaya geçti siz siz olun yaptırmayın bunu yapan ebeydi aklınızda soru olursa yalnız doktorunuzla gorusun
mozen Merhaba ne yaptınız şuan bende de var 34+3 sabahtan berı 2 kez camasır degıstırdım asırı akıntım var hatta şu geldı sandım koyu kıvamlı beyaz
Kitlik_irm 30 haftalık bende aynı durumdayım aşırı akıntı var ve bugün sabahtan beri göğüsten sıvı geliyor normal olarak karşılanıyor ama hiç durmadan gelmesi doğumu tetiklemez mi acaba☹️
Nihandmrcn Çok normal dediler günde 3-4 kez iç çamaşır değiştiriyorum , bildiğin ıslanıyor artık fazlalaştı