Rose_07 adenika Bende bu ikilemde kaldım. Sonra ikili yaptırıp eğer kafamı kurcalayan bir sonuç çıkarsa fetal yaptırmaya karar verdim. Sonucumuz ölçümlerimiz iyi çıktı sadece yaş sorun olmuştu yaptırmadım. Durumunuz varsa tabiki fetal yaptırın daha detaylı bakarlar.
Miniginannesiiii1111 adenika ben iki gebeliğimdede ikili tarama testi yaptırdım sadece ilk oğlum 5 yaşında ikinci oğlumda salı günü doğacak Allah izin verirse inşallah sağ salim 🥰
anee234 adenika bende çok kararsızım bu konuda önce hamilelikte ikili yaptırdım çok riskli çikti sonrada ambiyosentez yaptırdım temiz cıktı
mutlumoomm adenika ikili test düşğk gelmişse fetal dna ister doktor zaten o hastalıklara bakılıyor ama düşğk gelmezse sadece detaylı ultrason daha da iyi her yerine tırnaklarına kadar bakılıyor fetal dna hastalık görünüyor 5 6 aylıkken genelde isteniyor trizomi hastalığı çeşitleri down sendromu gibi hastalıklar bakılıyor ama ikili test düşükse tabii ki en iyisi o yüzden detaylı ultrason
Aleynaa8 adenika Çünkü fetal dna da hem daha detaylı bakılıyor ve diğer testlere gerek kalmıyor. Ama ikili testten sonra üçlü veya dörtlü istenebiliyor onların ekstra ücretleri var. Ben fetal dna yaptırdım sonra detaylı usg yeterli oldu
adenika Aleynaa8 hımm teşekkürler ikili tarama yapınca bunun 3 üncü tarama ve detaylı ultrason falanıda var doğru fetal yapınca bunları istemıyormu eğer istemezse aynı fiyata geliyor ikili için 7 bin fetal için 14 istediler çünkü Teşekkür ederim canım 🌸
Alpker İkilide riskli şüpheli bir şey çıkmazsa fetal dna yaptırmaya hiç gerek yok. Çok paranız varsa o ayrı :) 15-20 bin vermek bana mantıklı gelmiyor
adenika Alpker işte ilk gebeliğimde ikili tarama yaptrdım oda %95-96 doğruluk gayet sağlıklı çok şükür şimdide aynı gitsem beş sorun olmaz Allah’ın izniyle die düşündüm ama şöylede bişy var eğer üçlü tarama falanda yaptrcaksak aynı paraya gelicek fetal yaptırırsak diğerlerine gerek kalmıyormuş bilmıorum kafama çok karıştı😅😩
adenika Miniginannesiiii1111 çok şükür 🙏 benimde ilk gebeliğimde ikili yaptrdım çok şükür bir sorunumuz yok bakalım biraz daha araştrcam kafam çok karıştı 🌸
Aleynaa8 adenika rica edeeimmm nedemek Be direkt fetal dna yaptırdım doktor bey bu şekilde diğerlerine hiç gerek kalmaz dedi öyle de oldu Sadece detaylı yaptırdım ona da çok iyi bir miktar ödedim piyasaya göre ve doktorum çok tatlıydı
Alpker adenika özele mi gidiyorsunuz tahlil için devlet hastanesine gidebilirsiniz ben üniversitede yaptırmıştım ücretsizdi
Miniginannesiiii1111 adenika ikili temiz çıktıysa başka şeye gerek yok derdi hep doktorum bence sizde öyle yapın çok araştırmak çok bilgi çok kafa karışıklığı demektir
adenika Alpker tahlillerimi sağlık ocağına gidip yaptırdım ikili test i falan devlet hastanesi yapıyormu
Havin49_ adenika ben size şöyle söyliyim bebeğin bi rahatsızlığı olursa almayı düşünürsen fetal yap yüzde 99 sonuç veriyormuş ama herşeyiyle kabul ediyorsan yaptırma sadece ikili taramada ultrason a gir çinkü öğrenip kendinize zehir etmeye gerek yok gebeliği sonuç olarak anne karnındaki hasta bebeğe bi tedavi uygulanmıyor oğlumda yapmadım ikizlerimde de yapamdım