ggulsahhh Adet görüyormuşum gibi sancılı geçiyor. 6. Haftanın ilk gününde başladı. Normal süreçler mi bilmiyorum. İki gün sonra doktor randevum var. Bu durum beni bayagı korkutuyor 😣 Sizlerde durum nedir? İlk haftalarda neler yaşıyorsunuz?
bebeklerim__ ggulsahhh ilk zamanlar evet normal canim aynı adet sancısı gibi yerleşme ağrısı yasayabilrisun
ongen ggulsahhh evet başlarda hep öyle.. ilerleyen haftalarda da normalde adet günün ne zamandıysa o günlerde oluyor kasıklarda sancı sanki adet olacakmış gibi :))
Nibozog ggulsahhh bunlar yaşanıyor canım gebelik boyunca ay döngünde regl ağrısı gibi olacak korkma. Kasık ağrıların da olacak bunlar seni tedirgin etmesin
annembebek ggulsahhh evet normal canım kanama falan yoksa korkma hatta sevin demek ki sağlıklı gebelik yaşıyorsun 😊
lol evet ilk haftalarda normal kanama felan olmadigi sürece korkmayin ben bugün 10 haftalık oldum ara ara oluyor yine agrim
Kbrcanse Evet değişik bir adet sancısı gibi. İlk iki üç ay oluyor. Rahmin genişlemesi ve duruma adapte olma süreci
hilal6565 beautymom Merhaba ben dün tomografi odasına sekreter varmı diye girip hemen çıktım tomografi çekmedim 11+5 teyim sıkıntı olurmu acaba
yagmurum3001 esmuerkrkmz bende şimdi 5haftalık doktorum bi hafta sonra gel diyo acaba 7 haftadadmı gitsem daha net olur
cevikfatma Cok normal canim benimde aynisi olmustu kasık ve bel ağrisi cok agrim olmustu şuan 10. Haftaya giricem belim aşırı ağriyor
betulyavuzz Bende yeni öğrendim hamile olduğumu 🥰 adetim gecikti ve test yaptım daha sonra kan tahlili verdim sanırım bir aylık ve adet sancısı gibi ağrım oluyor kramp giriyor belimin sağ tarafı aşırı ağrıyor uyuyamıyorum bu kramplar beni korkuttu ve doktora sorduğumda normal bedenin kabulleniyor bebeği kanaman yoksa sıkıntı olmaz dedi 😊
beautymom Bulantı ,sık idrara çıkma, yiyeceklerden tiksinme, kasık ağrısı arada başım çok ağrıyordu şimdi şu tüketimi arttırdım ağrımıyor