Merhabalar benim de bugün tam 39+0 . Pelvik bölge de ağrım var ve geceleri arada ağrı vurup geçiyor karın bölgesine. Doktorum 28 ne kadar kendi sancını bekle dedi . Kendi sancım olmazsa 28 sinde gel muhtemel suni sancı verecek normal istediğim için . Bizde eşimde ailelerimiz de çok heyecanlı ama bilmiyorum 🤷♀️ ne zaman doğacak sabrımız kalmadı 😁