mucizem__ Hayalperest1 ilk doğum ise bir sıkıntı yoksa sezeryan yapmazlar normal doğum zorunlu oldu ya
0Berfin0 Hayalperest1 yapmıyorlar ilk önce normal doğuma zorluyorlar en en son çere sezeryana alıyorlar
Deletedmom_7156 Hayalperest1 ilk doğumda son ana kadar bekletip normale deniyorlar eğer normal olmazsa alıyorlar sezaryene o yüzden kızımı doğarken beklettiler beklettiler en son yeter dedim özelde 42 haftada sezaryen oldum yoksa bekletip duruyorlar
Sedoss10 Hayalperest1 tabii ki yaparlar. İlk doğumunuz mu? Eğer ilkse yapmayabilirler ama yine de gidip muayene olmalısınız.
Sedoss10 Hayalperest1 ilk doğumunuzsa yapmazlar. 40 ı geçmişsiniz o yüzden mutlaka doktora gitmelisiniz
Daisyy000 Hayalperest1 Hayır devlette mecbur kalmadıkça sezaryen yapmazlar. Suni sancı verip doğumunu başlatırlar,doğum anında bir sıkıntı olursa mecbur kalırlarsa sezaryene dönerler.