gurs Kızlar 18+4 üm sürekli sivilcem çıkıyor biri gitmeden diğeri derken baya sivilcelendim bişide kullanamıyorum gebeliğe uygunmu değilmi diye ne yapsam geçer ? Doktorada dedim progesteron hormunu yüzünden olabilir dedi ama çözüm olarak bişi demedi işte yüz yıkama vs gibi düz çözüm buldu hayır bunu yapıyorum zaten ama ha bire çıkıyo işte
Raincu gurs ben normalde de sivilce sorunu yaşardım. Hamile kaldığımda leke ve çatlak için bio oil yağ aldım.yuzede kullanılıyor..birde solante pregna güneş kremi.. hergun önce az miktar yağı yüzüme sürüyorum arkasindan güneş kremini..hiç sivilce problemim olmadı çok şükür. Hatta yuzumdekilerde temizlendi..
Kezban_422 Valla bende aynı biri geçiyo arkasından biri gelior cnm bi çözümü varmı bende bilmiorum bekleyeyim burda bari belki bilen çıkar 🤦♀️🤦♀️🤷♀️🤷♀️
Sedoss10 Oğlumuz olacağı nasıl da belli oluyo dimi🤩ben de aynı durumdayım ama temizleme köpüğü , tonik , serum kullanıyorum yine de çok geçmiyo ne yazık ki..
gurs Sedoss10 ay evet ya erkek bebek benimkide hemde 10. Haftadan belli etmişti kendini epey erken 😂 ama ben kız bebekte oluyo erkek bebekte cilt güzelleşiyo yorumu duymuştum hep 😫 hurafemiymiş 🥲
gurs Raincu ne güzel ya bende o yağdan aldım çatlaklar için yüzüme kullanmamıştım hiç yağlı ya daha çok çıkarırsa diye korkmuştum deniyeyim o zaman onuda teşekkür ederim ☺️ 🙏