38+2 deyim 2-3 gündür bel ve kaşık ağrım var. Bugünkü kontrolde açılma vardır umuduyla gittim malesef idrar yolu enfeksiyonu var dedi. Çok canım sıkıldı kaç gündür aslında enfeksiyon ağrı yapıyormuş. Alttan muayene ettiler o da çok canımı yaktı enfeksiyon yüzüne. Yaşayan var mı bu durumu? Bir de artık doğum başlasın istiyorum neler yapabilirim? Biraz kafamı dağıtıp sohbet etmeye ihtiyacım var 🥹😔