derya518_ amin inşallah canım benim 🥰 beselenme düzenine biraz dikkat et istersen. Ben kendim sabahları genelde yumurta ve kaşar yedim. Ara öğünleri çoğaltıp, süt, çiğ kuruyemiş ve muz tükettim. Akşam yemeklerinde bakliyat ve ete dikkat edip, gece yatmadan kaşar yedim, ya da muz ve süt ikilisi. Şimdi hastaneden geliyorum ben 1753 gram olmuş, gerilik çok sınırda, gayet iyi dedi çok şükür. Ben bu beslenmeye borçluyum bunu 🤗🥰