Kızlar özel bir kliniğe gidiyorum tabi özel olduğu için ultrasonda bebegimi baya baya gösteriyor yani işte konuşuyor anlatıyor geçen gün şeker yüklemesi için devlet hastanesine gittim doktor bebeğine de bakalım bir dedi baktı da 2 dakika sürdü kendine lazım olan şeylere baktı baş göbek bacak boyu ve bitti bana hiçbir şey söylemedi hep böyle mi oluyor sizlerde de böyle mi verdiği ultrason görüntüsü de çok kötüydü zaten hiçbir şey gözükmüyordu.