Merhaba arkadaşlar 12.haftalık gebeyken tsh 3.5 çıkmıştı ve sonuçlarımı gösteremedim 1 ay sonra doktora gittim ve dahiliyeye yönlendirdi o da tekrar tsh baktı ve 2.4 çıktı ilaç yazacaktı ama normale binmiş dedi ama inşallah bebekte nörolojik bir sıkıntı olmaz dedi lütfen bunun gibi bir sorun yaşadıysanız bana yazın düşünüp kafayı yicem yoksa