bsm_altnll en kısa zamanda müsait olunca yazacağım ama hiç korktuğum kadar yoktu emin olun ben hemşirelerden de doktorlardan da çok memnunum şuanlık sadece en zor kısmı karna baskı uygulama ve kum torbası koymaları oldu toplam 6 üstümde kaldı ama son 2 saat kadar dayanılmaz bir acım oldu. Onu alınca biraz rahatladım şuanda ağrım var tabiki ama buna şükür bebeğim yanımda 🥰