Eveeet teyzeleri yarın nasipse Güneş kızıma kavuşuyorum☀️💕 sabahtan sezeryan doğumum var şaka gibi geliyor daha dündü sanki buraya beta sonucumu yazdığım… Her endişemi, her mutluluğumu , her panigimi ilk buraya yazdım buradan danıştım… Çok güzel dostluklar kurdum insanlar tanıdım, benim şahsi olarak buradan kimseyle sorunum olmadı her mesajıma güzel dönüşler aldım. Hepinize çok teşekkür ederim ve yarın için dua beklerim sizden 🤲🏻 inşallah sağlıkla sıhhatle kucağıma alıp büyütmek nasıp olur hayırlısıyla ☀️😍