Aybarsalt1 Hanımlar 6 yıl önce Esenler medipol hastanesinde sezeryan doğum yaptım çok memnun kalmıştım şimdi yine oraya başlamak istiyorum oraya giden ve doktor tavsiyesi olan var mı veya memnun olmayan var mı ?
ozlembasakz Aybarsalt1 ben şuan şehir hastanesinde talipliyim ama esenler Medipol evime çok yakın ilk doğum olacağı içinde özel muamele görmek istiyorum arkadaşım oraya gidiyor burcuyu önerdi nasipse ocakta fiyatlar güncellendikten sonra gidip konuşmayı düşünüyorum.dogum martta nasipse
Tecrubelianne60 Aybarsalt1 merhaba nihan ilhan hocayı damla hocayı cok öneriyolar ben nihan hocadan randevu aldım kasıma nasipse Nihan hoca muayne 2250 tl Damla hoca 2800 tl
ozlembasakz Aybarsalt1 bilmiyorum bende daha gitmedim Ocak gibi fiyatlar güncellenince gitmeyi planlıyorum
ozlembasakz Tecrubelianne60 sizin doğum ne zaman sizde ben gibi belirli bi aydan sonra mı gitmeyi düşünüyorsunuz bende martta dogurucam Ocak gibi gitmeyi düşünüyorum
Aybarsalt1 ozlembasakz ben Ocak ilk haftası doğum olcak 35 haftadan sonra başlarım , muayenelerimde devlet hastanesine gidiyorum memnunum ama doğum için güvenemiyorum rahatlık açısından özel tercih edeceğim
ozlembasakz busrataskesen eşim orayı kesinlikle olmaz yenidoğan katilleriyle iş birlikleri olduğunu söyledi
Kaderdonmez busrataskesen bende ona gidiyorum çok tatlı biri ama fiyatları yüksek biraz bi iki ay önce 25 falandı şuan 40 45 olmuş galiba
Aybarsalt1 Pinaraydin_2969 hayır 32 haftalığız 35 yada 36 da gideceğim bu cuma devlet hastanesine gideceğim son kez
ozlembasakz ysmnsen yok gitmedim 2 hafta sonra devlete yeniden gidicem sonra özele bi on görüşmeye gitmeyi düşünüyorum sonra her şey okey olursa devam etmeyi dusunutorum mart 28 gösteriyor doğum nasipse