22 haftalık oldum idrar tahmilinde engeksiyon çıktı fitil verdi ama genital bölgem en çokta yürüdüğüm zaman ve yatakta döneceğim zaman ağrıyor normal mı enfeksiyondan dolayı mı acaba yaşayan var mı yoksa başka bir şey mi doktor enfeksiyondan dedi ama bilemedim