nurssmom Kız bebeklerinizde kaçıncı haftada doğum yaptınız? Çevremdeki herkese bakıyorum kızlar 37,38, erkekler hep 40ı bekliyor sizinde öyle mi oldu?
Htc4345 nurssmom cinsiyetle alakası olmadı benim doğumun bn 38 haftada sezeryanla kızm doğdu ama erkekde olsaydı gene 38 haftada sezeryan olacaktm
funnymummy nurssmom 40.haftada suni ile doğum yapmıştım kızıma yani cinsiyetle alakası yok konunun bence
Busrabzkrt nurssmom hiç alakası yok bebek anne karnında gelişimini ne zaman tamamlarsa o zman doğar o yüzden her bebek aynı haftada doğmuyor benim 2 kızım 41. Haftada oğlum 37+5 de doğdu ama şöyle bişey var anne karnında bir gün kalması bile çok önemli ve değerli
nurssmom adatuna Busrabzkrt bilimsel olarak alakası var aslında kız çocuğu gelişimi daha hızlı olduğu için daha çabuk doğuyor ama burdakinleri merak ettim 😂
adatuna nurssmom chatgbt’ye sordum bilimsel olarak birkaç gün fark olabiliyormuş o da çok değil zaten😂
nurssmom adatuna gebelikte 2,3 hafta çocukluk döneminde 6 ay ergenlik döneminde 1 yaş farkı oluyor kız ve erkeklerin
nurssmom adatuna ama bu genel birşey tabiki, sizin yediğiniz içtiğiniz yiyecekler aldığınız vitaminler değiştiriyor durumu. Aynı şekilde çocukluk dönemindede öyle