duygus3lin ya benim çevremde kullanan herkes çok memnun dysondan sadece v12 tetikten dolayı daha kullanışlı dediler ama v15 alayım bende o zaman. Bosch Philips çevremde ne kadar kullanan varsa herkes sonunda dysona dönüyor bende fazlaca dikey süpürge eskittim artık sağlam birşey olsun istiyorum ve ağır olmasın 😅