sedeyl Kizlarrr 6 haftadayim baştan beri midemde şişkinlik ve gaz var sürekli geğirme yapıyor. Soda içemiyorum ne yapmam gerek ve normall mii
Busraynr sedeyl benim de aynı sekılde sancı yapıyor artık soda içerken rahatlıyorum ama sonra gaz yapıyor o da ne yesem gaz