aybalasmom [silindi] hastaneden çıktık çok şükür, bugün kontrol vardı onda çıktı yeniden ama eve geldik. Hem emziriyorum hem sağdığımı veriyorum. Yarın mama da başlıcam atlatırız inşallah
Reyhan_ma aybalasmom sağolun düşüyor kilo alımı da gayet iyi dedi doktor ama sarılık hala 9 da. Detaylı kan ve idrar da da herşey normal çıktı. Zamanla geçecek inşallah 🙏 size de çok geçmiş olsun 💐
aybalasmom Reyhan_ma oh çok şükür. Rabbim sağlık şifa versin evlatlarımıza. İnşallah bizimki de düşer iyice biter. Teşekkür ederim
Snm37 aybalasmom benim oğlumda 1 ay sarılıktı hastanede yatmadı ama MAMA’da veriyordum. Doktorum biraz daha bekleyelim diye diye 1 ay olmuştu Allah’tan 1 ayı bir kaç gün geçtikten sonra bitti. Mama olarak Bebelac Gold tavsiye ederim. Rabbim şifa versin
Snm37 aybalasmom ay valla 6 sene geçti canım üstünden hatırlamıyorum inan kutusunun üstünde yazıyor zaten verilmesi gereken miktar. Şuan 9 haftalık hamileyim bildiğim herşeyi unutmuş gibiyim
Snm37 aybalasmom amin cümlemiz inşallah. Rabbim şifa versin. Evlatlatımızı korusun. Annişlerede kolaylık nasip etsin