Aysunays Merhaba anneler kızım için Ayla ismini düşündüm yeğenimin ismi de Ayça. Ve hep bir aradayız. Sizce çok mu karışır? Bu arada ilk kızımın ismi İlay. Ayla nın yanına bir isimle koysam daha mı iyi olur karışıklığın önüne geçmek için?
ylnydgd Aysunays ilay-umay da uyumlu olur. İkisi de öz Türkçe. Biz de Umay koyacağız, sağlıkla gelsinler kızlarımız ❤️
lavinya90 Aysunays karışır bence de kızım diye demiyorum arkadaşlar da yazmış aybüke min yüzü güzel olmayı bıraktım huyu da güzel ❣️
beautymom Aysunays benim kocamın yeğeninin ismi aybüke 20 yaşında maşallah manken gibi kız asil ve sözünün arkasında duran kendini ezdirmeyen kız
Aysunays beautymom benim gördüğüm aybükeler de güzel oluyorlar genelde isimlerinin anlamını taşıyorlar demekki 😊
beautymom Aysunays bencede öyle ben isim enerjisine inanıyorum kesinlikle hem karakter olarak ve insanın kaderi bence ömür boyu taşıyoruz
portakalrecelim Aysunays merhaba, benim de ilk kızımın adı Doğa. İkinci kızımıza Ayla düşünüyoruz aslında ama ablasının isminin yanında çok mu nostaljik kalır çook kararsızım..
Aysunays portakalrecelim Benim de ilk kızımın ismi İlay. İlay ve Doğa modern isimler Ayla yanında biraz eski kalıyor doğruyu söylemek gerekirse 😕
portakalrecelim Aysunays Evet bana da öyle geliyor bazen 🥲 eşim çok sıcak bu isme. ben de bir çok beğeniyorum bir eski buluyorum sindiremedim tam.. umarım siz de ben de en yakışanı buluruz 🥰