Bende kilolu hamile kaldım şükğr ki hamilelikte kilo almıyorum sonrasında almıştım ilk çocuğumda inşallah bunda dikkat edip vereceğim ikisine de 95 kiloyla kalmışım ilk oğlumda 89la doğuma girmiştim kilo vermişim kızımda şuan 37 haftadayım 97 kiloyum umarım kolayca veririm doktorum 3 lü rakamları görmek istemiyoruz demişti ama hamileliğim berbat geçti oğlumda hiç ağrı sızı riskim yokru kızımda cok problem yaşadım yememe dikkat edemedim ondan kilo gitmedi bende ödemim yok şükür inşallah doğum sonrası gider sağlık olsun