pinaracer evet böyle bir durumda var tabiki bende evliliğimin ikinci senesinde denemiştim ovulasyon testlerini 2-3 ay sonra bıraktım herhangi bir vitamin de kullanmadım kendiliğinden oldu ne kadar üstüne düşerseniz o kadar olmuyormuş hamile olduğumu da 7 haftalık ken öğrenmiştim o kadar umursamamışım
Şimdiki gebeliğimde korunmayı bıraktığım ay olmuş hiç aklıma gelmezken Rabbim nasip etti
En önemlisi bence sıkıntıya strese girmeden akışına bırakmak test yapılırken birliktelikler bile görev gibi oluyor kendi fikrim bu kimse yanlış anlamasın ben öyle hissetmiştim o zamanlar ☺ Rabbim herkese en hayırlı vakitte nasip etsin inşallah 🙏