aysuu16 bol meyve sebze tüketip bol su için, kabızlık genel olarak olan bir şey gebelikte, kan ilaçları da daha çok yapıyor, kendinizi zorlamayın aksi takdirde hemoroid probleminiz olabilir, bebekte yakın zamanda kanala girdikçe baskı yapacaktır çünkü, beslenmenize dikkat edip üstesinden gelebilirsiniz, bazı doktorlar çatıyı bahane ediyor ama 4,5 kiloya kadar normal doğum yapabiliyor anneler, yeterki bebek kanalda olsun açılma yeterli olsun, umarım tez zamanda kavuşursunuz bebeğinize🙏🏻