nurgv Semayyy çevremdeki herkes kız dedi ben dahi eşim erkek dedi doktora gittim dün ultrason için cinsiyet söylemiyorlar normalde ben 15+1 haftalığım burda 16 haftalıkken söylerler doktorumuz tahmin olarak erkek ama 1 hafta sonra gelin bakalım dedi kendini göstermedi yani bacak arasını falan tahmin etmek biraz zordu çikolata ye gelirken bide öyle bakalım dedi haftaya öğrenicez bakalım belki hayat şaşırtır hep zaten yapabilir 😆🥰
elifmrlll nurgv nurgv Ben hep erkek hissediyordum çevremde ki herkeste erkek dedi ama cinsiyet kızmış hiç belirtim yoktu kese yuvarlak olunca kız oval olunca erkek derler benim ki ovaldi hep artık hurafelere inanmıyorum ama Chatgbt ye sorduğumda nub teorisine göre bakar mısın dedim cinsiyeti kız dedi yani bildi ama bilemedim denk mi geldi :))
tugbazeyd1 Valla benim bir oğlum var hemen göstermişti şimdi hamileyim kızım olacak devlet tahminim var ama söyleyemem dedi emin değildi, bacak arasını kapatmıştı çünkü bende özele gittim oda zar zor gördü .göstermeyenler bence genelde kız oluyor :)
nurgv tugbazeyd1 dimi bende öyle tahmin ettim saklamıştı göstermiyordu hatta ters yatmıştı doktor rahatına çok düşkün bir bebek uyuyor tahminim dedi 10 kere zıplamamı istedi sonra tekrar baktı ayaklarıyla itip kayıyordu ahahhah 🥰
nurgv elifmrlll yaa sağlıcakla gelsinler inşallah nub teorisine göre bana da bakabilir mi ki nasıl oluyor o
saadet2308 nurgv ben diğer iki kızımın usg görüntüsünü attım bildi walla ikisini de kız dedi nub teorisine göre