Benim bat yarın yumurtlama 8 ekimdi 14 Ekim’de pas rengi gibi bı leklenme yaşadım daha sonrası gelmedi 4 gün sonra 18 ekimdede gün icindeki idrarla awox test yaptım ama emin değilim bir kesim çok güvenilir diyir bı kesim de yalancı pozitif vs şuanda adet öncesinden ayırt ettiğim tek belirtti bel ağrısı diyebilirim kasık batması da var ama o regl belirtisi de olabilir bilmiyorum bu hafta bekleyeceğim hafta sonu veya haftaya testi tekrarlarim