Kızlar pazartesi akşama doğru kırmızı lekenmem oldu panik halde acil yolunu tuttum tabiki muayene de sıkıntı kanama alanı gözükmedi ama bir süredir böbrek ağrısı çekiyordum iki gündür çok artmıştı bugün Ürolojiden muayene oldum idrar tahlilinde kan çıktı ultrasonda taş yok ama kum döküyormuşum hiç bir ilaç veremem dedi su içeceksin dedi doktor.
böyle bir sıkıntıya düşüp çare bulan oldu mu