Esrabrhk böyle desenli bende görmüştüm.hoş duruyor gerçwkten ama kalitesini bilemem..ben my valici alırken çok tereddüt ettim acaba nasıl kalitelimi diye ama gelince gördümki resimdekinden daha kaliteli hatta eşim çok söylendi bi çantaya okadar para verilirmi diye ama oda görünce helal olsun verdiğim paraya değer dedi..hayatımda hiç marka meraklısı olmadım bebeğime bile alışverişte hiç lüxe kaçmadım 3 takım biberın emzik banyo havlusu tamam bukadar.bez şampuan ıslak mendil hediye geldi...ama çanta bence önemli uzun yıllar kullanıcaz sonuçta sağlam olsun diye düşünüyorum.