Her şeyin üst üste geldiği noktadayım. Elimi nereye atsam kuruyor gibi. Normal yoldan anne olamayacağımı öğrendim, tüp bebek fiyatları desen durum ortada. Devlet hastanelerinde tüp bebek çok zor tutuyor, özele gitmek istesek maddi olarak gücümüz zor yetiyor. Neyi yanlış yaptık diyorum bazen. Dünyada iyi olmak yetmiyormuş onu anladım. Bazı kötü insanların önüne her şeyden bol bol gelirken bizler neden bunları yaşıyoruz. Doldum hemde çok…