derya775
Ben malesef göremedim canım çizgi zaten 11 gün gecikmeye testte net bi şekilde çıkardı kanda da çıkmamış 🥺
Üzülmeni istemeyiz ama zaten hamile bile olunsa bebeğe dair ilk trimesterde bişey hissedilmiyor sen bi kadın doğuma git istersen kist vs bişey olmasın
Rabbim de en yakın zamanda nasip eder inşallah