nnrcnn11 ilk gebeliğimde hassas alıngan sinirli herşeye üzülen bunalım ve depresyonu doruklarda yaşayan biriydim.Hatta o zamandan beri birini hamile duysam hemen davranışlarıma dikkat ederim ve üzülürüm.İlk bebeğim erkekti bu arada sanırım hormonal değişim doruktaydı...Bu hamileliğimde asla ne duygusallık,ne depresyon,ne alınganlık hiçbirşey en başından beri bi göz yaşı felan döktüğümü bilmiyorum 🤷♀️ yani durumunuz oldukça normal tamamen hormonların değişimi