zeynepalz kizlar merhaba 10+1 haftalik hamileyim yemek yedikden sonra agzima hep kotu dad geliyor. sizdede boyle oluyormuydu? ne zaman bitiyor bu? ilk hamileligimde boyle bir wey yawamamiwdim
saltur zeynepalz evettt yahh..benimde ilk haftalarım özellikle uykudan kalktıktan sonra hep oluyor ilk gebeliğimde böyle değildim
erkekannesi__ zeynepalz evet 25 haftadayım hala öyle . Yemekten snra ne yesem ne içsem gitmiyo kötü tat