zeynepalz ayy başımın belası o demirimse acımsı kötü tat… çok uzun süre geçmedi benimki. Hatta ara ara yediğim yemeğe göre yine hafiften hissediyorum. 17-18 haftalara kadar devam etti diyebilirim. Ne düzgün su içebildim ne yemek yiyebildim hiçbir şeyden tat alamadım. Ama geçiyor. Yeniden o güzel tatları alacaksın merak etme