zeynepalz kizlar merhaba 10+1 haftalik hamileyim yemek yedikden sonra agzima hep kotu dad geliyor. sizdede boyle oluyormuydu? ne zaman bitiyor bu? ilk hamileligimde boyle bir wey yawamamiwdim
Zero93 zeynepalz Benim ilk öğrendiğimde neredeyse 18.haftama kadar kaldı o kötü tat. Bende devamlı vardı. Su bile tatsız geliyordu. Hiç geçmeyecek sandım ama sonra azala azala bitti