beautymom saricivciv_ bitki çayları yasak malesef o yüzden gebeler vitamin tüketerek atlatmaya çalışıyorlar
Gul_c_koyak cylnboran04 bende çok hastaydım.. doktorum gün de bir bardağı geçmeyecek şekil akşam yada sabah tuketebilirsin demisti canim ıhlamur kekik. Nane limon şeklinde ve parol içebilrsin sabah akşam şeklinde yine dedi
elinaz1 saricivciv_ soğuk algınlığı olduğumda istirahat edip günde 1 bardak ıhlamur 1 bardak nane limon içtim ballı süt içtim bol su içtim . Gebelikte bir problemim yoktu tansiyon veya kanama kasılma vs. İnternet’e de 1 bardak içilir olarak gördüm çok şükür atlattım ama kişiden kişiye değişir tabi bu durum .
saricivciv_ elinaz1 evet haklisiniz doktorun bana verdıgı el kitapçıgında da ıhlamur içilebilir diye yazıyor ondan tereddütte kaldım
SsSenosss Fakat diğer bitki çayları yasak,ıhlamurda bir bardak az bir şekilde kupa bile değil aslında
Minnikkbebii saricivciv_ elimde ıhlamur bardağıyla yakalandım posta🥲 grip gibiyim biraz akşamları bir bardak içiyorum iyi geliyor cidden rahat uyutuyor
ylnydgd Kaçıncı hafta olduğunuza bağlı ıhlamur ilk 12 hafta içilmez. Ben griptim geçen hafta max 2 bardak dedi doktor 21 haftadaydım