Kızlar cuma günü sezeryan oldum protein kaçağım vardı tansiyonum sınırda geziyordu ameliyat olalı 4 gün oldu tansiyonum bazen ölçüyorum 14 15 lere yaklaşıyor ağrım var ayağa kalkınca başım felan dönüyor ağrıyor bilirsiniz ondan dolayı mı yükseliyor anlık acaba başına gelen var mı?