mgkmom Kızlar bugünü saymazsak reglime 1 gün var. Reglim çok düzenli. Ovülasyon testi sonucum bu şekilde çıktı. Bu nasıl oluyor?
asilirem mgkmom yumurtlama olmamış canım diğer testlerinde pik oldu da sen mi fark etmedin acaba adetin bitince 5. Gündem sonra başla yapmaya
Kelebekkkk34 mgkmom canım gebelik için soruyosan daha kırmızı olması lazım pik gibi oluyo ama inşallah gebesindir
superdaye Umudunu kirmak istemem ama ovulasyon testinde t her zaman silik çıkar sadece yumurtlama döneminde rengi koyulasir .