edaabykl Kizlar grip oldum ama sinüzlerim doldu sanırım kafam çatlıyor ozellikle hapşırıp öksürürken basınç olunca kafam sanki yerinden kopacak gibi hamilelikten ilacta icemiyoruz ne önerirsiniz ne gecirir bu kafamin ağrısını 🤕
silanurrcaglar edaabykl bende aynı şekilde grip oldum ne iyi gelcek vallahi bende merak ettim geçmiş olsun hepimize :)
ylnydgd edaabykl sıcak su torbasını kafama koyuyordum geçen hafta griptim ben de iyi geliyor biraz. Ama sonunu yine antibiyotik ile getirdim anca iyileştim
ylnydgd edaabykl acilde bir şey yapmadılar kendi doktoruma gittim ona söyledim. Ciğerlerine inecek kötüsün dedi antibiyotik yazdı.
edaabykl ylnydgd yaaa benm tek sıkıntı sinüzlerim dolmasi asiri bas agirtiyo konuşurken bile ağrıyo hapsirip oksurunce ona bi çare bulsaydim iydi 😐
ylnydgd edaabykl aynen ben de öyleydim nefes alamadığım için uyuyamıyordum da balkonda oturdum 3 gece 😕 sıcak su torbasını kafana koy o baya açıyor deneyebilirsin
edaabykl ylnydgd deneyecem bunu bugin az da iyim ama hala tamamen geçmedi yerden bise almak icin egilirken bile ağrıyo
Bebivekedi edaabykl okyanus suyu alabilirsin eczaneden eczacıya söyle burun spreyi değil okyanus suyu istiyorum de açıyor burnu ya da evde tuzlu yapıp burnunu temizleyebilirsin