aksoy005 Kızlar ilk oğlumun adı İsmail Safa, şimdi tekrar erkek bebeğimiz olcak isim bulamıyoruz kıtlık girmiş gibi yardımcı olur musunuz
lavinya90 aksoy005 ali İmran Mehmet Eren Muhammed Kaan İki isim seviyorsanız öğrencilerimin isimlerinden aklıma ilk gelenler. Hepsi iyi çocuklar
aksoy005 Deletedmom_8793 Yusuf dedik bı ara bizde ama tam da emin değiliz heh işte bu kafamıza yattı dediğimiz isim olmadı 🤦🏻♀️
Havin49_ aksoy005 bi çok anlamı var bi iki tane örnek vermek gerekirse merhametli koruyucu Allah’ın lütfı olarak da kullanılıyor ben çok beğenmiştim oğlum 15 aylık iyi ki koymuşum diyorum
aksoy005 esrashnn01 öylemi sağlıkla doğsun inşallah 💙 erkek anneleri olarak bu sene azınlıktayız genelde kız annesi görüyorum🤭
esrashnn01 aksoy005 aksoy005 inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 🥰 şimdi sıra erkek annelerinde bence hahah😂😂
aksoy005 aysegulk07 Kaan ismi listemizde ama eşim pek istekli değil onun beğendiklerini ben beğenmiyorum benimkileri o 😅
SuEr_Tu1512 Kızlar yarın doğuma gidiyorum oğlumun hâlâ ismi yokkk ağlamak istiyorum artıkkk😟 Bir sürü isimden bunlara kadar düştük.. Sizce Göktuğ mu? Karan mı Arda mı??