Hanımlar bebeğim nasip olursa Kasım ortası gibi doğacak. Kıyafet aldım ancak ilk deneyimim diye eksik mi diye tedirgin oluyorum. Hem 0-3 ay hem 3-6 aya uygun zıbın ve takımlarım var koşa kol 7-8 adet uzun kol zıbın ortalama 5-6 tane onun dışında pijama takımları ve normal takımlar var onların sayısı da 10-15 tir ortalama. Bebekler çabuk büyür çok almayın diyorlar ihtiyaç duyarsan yine alırsın deniliyor. Siz ne yaptınız