bebek308_ Çok kararsız kalmıştık ben MİR ZEYD diyordum esimde BORAN ÇINAR BARLAS diyordu ama çınarı beğenmisti eşim enson hem benim hemde esimin gönlü olsun istedik ZEYD ÇINAR koyduk sizler koydunuzmu durumlar nasıl…
Esralemi bebek308_ adı ile büyüsün inşallah zeyd ismini yıllardır istiyorum ben erkek çocuğum olursa koymayı peygamber efendimizin evlatlık oğlunun adı
bebek308_ cylnboran04 bilemedim ki birkaç kez zeyd çıkar diye seslendim kulağa hoş geldi nasip buymuş
patateslimanti Çınar sadece çok güzel bence. Zeyd ismini çok görüyorum bu aralar forumda nedense bem hiç beğenmiyorum
tugbazeyd1 Oğluşumun adı zeyd :) biz tek isim koyduk ama maşallah hem çok akıllı hemde uyumlu bir bebe inşallah adıyla yaşasın zeyd çınar :)
bebek308_ tugbazeyd1 ayyy amin inşallah selametle gelir cnm benim tüp bebekle oldu çok bekledim inşallah diniyle bütün salih bir evlat olur🤲🧿🐣