Ben bu ağrıyı 12.haftadan beri yaşıyorum şu an 27deyim hala devam ediyor uzun süre oturur pozisyonda kaldığımda oluyor sırtüstü uzanınca da ya da yürüyüş yapınca geçiyor…herkes daha şimdiden ağrıyosa vs diye korkutuyor ama ben bunu ilk trimesterdan beri çekiyorum sanırım rahim büyürken olabilen bişey