Kızlar selam burada yeniyim. Peppap uygulamasından geldim. Temmuz ayında düşük yaşadım kendi kendine düştü. Kimyasal gebelik diyebiliriz. Farklı olarak parça gelmişti. Ağustos ayında korunduk. Eylül ayında nasip olmadı. Son regli tarihim 1 ekimde oldum 6 ekimde tam anlamıyla bitti. Bittiği hafta 13 üne kadar korunmasız ilişki yaşadık. Sonraki hafta 2 günde bir şeklinde ilerledi. İlk ilişkim sonrasında ertesi günü kasığımda bir ağrı oldu ve hala devam ediyor. Bazen süpürge bile yaptığımda sağ/sol olarak ağrıyor. İdrarımın rengi değişti çok açık ve kokusuz son ⅔ gündür. Ve vücudumda bir huysuzluk var geceleri uyuyamıyorum bir yerim ağrımıyor sadece huzursuz vücudum. İlk gebeliğimde olmuştu bu huysuzluk uyuyamamıştım eşim uyurken gıcık oluyordum 😂 Allah nasip etmedi işte. Bu aydan çok ümitliyim ve hissediyorum. Reglim düzenlidir her ay aynı gün olurum 30 günde bir hiç değişmez. 31 ekimde regli olmam gerekiyor yani yarın itibari ile 9 gün var. Sizin belirtileriniz neler? Benim gibi olan var mı? Ya da gebeliğinde böyle hisseden oldu mu??