Doğuma Doğru…
26.haftadayım. Zaman ilerledikçe içimde büyüyen sadece bebeğim değil, aynı zamanda heyecanım da. Her geçen hafta bu heyecan katlanarak artıyor. Sanki kalbim daha hızlı atıyor, her sabah yeni bir enerjiyle uyanıyorum.
Kahvaltımı yaptıktan sonra kendimi dışarı atmak istiyorum. Gezmek, yürümek, nefes almak, sokakları adımlamak… Bazen bir işim yoksa bile kendime bir iş çıkarıyorum. Sürekli hareket halinde olmak, bu süreci daha da özel kılıyor benim için. Evde oturmak yerine dışarıda olmayı, hayatın içinde kalmayı istiyorum.
Bebeğimin hareketleri artık iyice hissedilir oldu. Öyle ki dışarıdan bile fark ediliyor. Ve insanlar artık bana bakınca anlıyor: “O, bir anne adayı.” Bu bakışlar, bu fark ediliş… Kalbimi ısıtıyor.
Bu duyguların tarifi yok. Hem çok tanıdık, hem bambaşka. İçimde bir can taşıyor olmak, her gün ona biraz daha yaklaşmak, beni tarifsiz bir mutluluğa sürüklüyor.
Benimle aynı duyguları paylaşan anne adayları var mı? Siz neler hissediyorsunuz :)