Kadermiray korkma canım üzülme de şu an tutunma aşamasında senin stresin onu etkiler, ona göre besinler tüket sağlıklı beslen dikkat et hareketlerine gerekirse yat ilişki bir süre en azından bebeği görene kadar ara verin isterseniz bana doktor öyle söylemişti, Allahın izniyle hiçbir şey olmaz tedirgin olma her şey Allah’tan, ağlama üzülme senin minik fasülyen seninle birlikte bir çoğumuzun hayallerini yaşıyorsun şu an sağlıklı mutlu huzurlu gebelik yaşamanı diliyorum, sağlıkla hayırlısıyla kucağına al inşallah♥️🫠🤲🏻