esrashnn01 İnanamıyorum hala 11+2de cinsiyet öğrendik 🥹 sizce değişir mi? Doktoruma sordum aslında çok net görünüyor değişmez bu dedi😂 oğluşum olacakmış kızlar 🥹
Havin49_ esrashnn01 yani net demişse değişmez benim ikizlerime 14 haftalık özel erkek dedi geçen 18 haftalık devlet de erkek dedi ilk oğlumda da devlet de 20 haftalık öğrendim biraz inatçıydı kendini göstermedi😀
aysegulk07 esrashnn01 benim 12+5 de gördü erkek dedi galiba erkek bebeklerde yanılma ihtimali daha az çünkü bende gördüm Banada gösterdi doktorum 😅
babymom2026 esrashnn01 Bende bugün öğrendim 15+5 haftalığım benimde oğluşum olacakmış 💙 Ben hep kıza alıştırdım kendimi ama üzülmedim sağlıklı olsun bana yeter ☺️
honeyandsun Havin49_ ilk bebişiniz de ne kadar inatçıymış gerçekten 😂 Ben de öğrenmek için can atıyorum 🥹
esrashnn01 honeyandsun umarım en kısa zamanda öğrenirsiniz ben hiç cinsiyetle ilgili bir şey duymayı beklemiyordum çok şaşırdım😂😂
esrashnn01 aysegulk07 ay bende öyle ya hatta ultrason esnasında bacak arasına baktığını anlayınca dikkat kesildim bende incelerken gördüm😂
Havin49_ esrashnn01 kız oğlum 20 haftalık gösterdi erken mi onu da 2024 te doğurdum ikizleri de Allah’ın iniyle 2026 da doğuracam
honeyandsun esrashnn01 amiin inşallah 💕 biz de doktor hemen yüzümüze söylesin istiyoruz bekleyemeyiz parti yapıp öğrenmeyi öyle bir sabırsızlık 🫢😂
esrashnn01 aysegulk07 evet ya kız olunca bir acaba mı diyorsun ama erkek gerçekten direkt belli ediyormuş kendini ama biraz da şans işi bir arkadaşım oğlunun cinsiyetini 20. haftada görebilmişti😂
nyra esrashnn01 net demişse değişmez bende tam 11 haftalıkken öğrenmiştim oğlum şuan 7 yaşında ☺️ kızımı da 5 buçuk aylıkken ancak öğrenebilmiştik