Kızlar merhaba reglim 5 gün gecikti sadece yerleşme kanaması benzeri bir durum yaşadım geçen hafta idrar testi ve beta testim negatif çıktı 2 gün önce halen olmadım dayanamadım bugün bir daha idrar testi yaptım negatif ama yumurta akı kıvamında sümüksü bir akıntı var ara ara gün içinde benzer durum yaşayan var mı 🌸