busemmm_ 23+2 de detaylı ultrasona gitmiştim suyumun fazla olduğunu söylemişti doktor. Dün 25+2 de tekrar gittim suyumun daha da fazlalaştığını söyledi. Gebelikte su fazlalığı olupta zamanında doğum yapan var mı?