Merhabalar kadın doğum doktoru hormonlara bakalım dedi kan tahlili istedi yarın sabah vercem bugün kapanmış da yetişemedim. Doktora sormak aklıma gelmedi çok stresliydim de hormonlada bakalım dedi beta istemiş midir gebeliğe bakar mı doğum yapalı 3,5 ay olsu bi de ultrasonla karnıma baktı kese olsa görürdü dimi gebelik olsa söylerdi ben şüphem var falan bişe demedim