seydae Kızlar merhaba, betam 9.9 çıktı referans değeri 10 ve üzeri, sizce sonuç nedir başına gelen oldu mu
pinarersu seydae ben reglime 1 hafta verken erken gebelik testi yaptım. Ikinci silik çıktı. 2 gün sonra doktora gittim beta 38 çıktı. Doktorum 5 in üstü gebeliktir dedi. Sağlıklı olup olmadığını görmek için 1 hafta sonra tekrar kan verdim. Diğer değerlerime de baktı 500 e çıkmıştı. İnşallah Allah’ım size de gönlünüze göre versin :)
busraavdan Sonyaazz merhabalar 15 ekimde kan verdim hcg değerim 463 çıktı hamile olduğumu o zaman öğrendim 20 sinde tekrar kan verdim 1000 olmuştu değerim yükleşi normal mı bazıları 10 binler falan yazmış benim ki az mı
Dinolisoo busraavdan biraz az gibi gözüküyor. 10 binlerde de değil tabiki ama 2 günde 2 katı olması gerekiyor. Yani şuan olması gereken 2 bin civarı ama kötü de artmamış kan vermeye devam et bence 2 günde 1
Sonyaazz busraavdan 2 günde 2 kati yada %60 diyorlar ama 5gune göre az geldi bana canım yarın sabah tekrar bir ver bence
Dinolisoo 5 üstü gebelik sayılıyorda sağlıklı olması için 2 günde bir kan verip yükselişe bakman gerekiyor. Bide gecikmede mi gördün bu sonucu yoksa daha varmı adetine?
seydae Dinolisoo 2 gün gecikti testlerde de çok silik ikinci çizgi çıkıyor, 2 gün sonra kan vereceğim zaten de beklemek çok zor o yüzden sormuştum 🥹
suleslck Ben dün tahlil vermiştim. Bugün 5447 ile öğrenmiş oldum. Sadece tam olarak kaç haftaya denk geliyor anlamadım ?
Dinolisoo seydae yani şuan hamilelik var gibi. Benim arkadaşımda 11 betayla öğrendi hamileliğini. Yani işte biraz sabırlı olmak gerekiyor. İnşallah güzel bir yükselmeyle sağlıklı bir gebeliğin oluşur 🫶🏻
[silindi] seydae beklemeden anlayamazsınız ama keze bile 2000-3000lerde anca görülüyor kesede bebek oluşacak da vs vs zor beklemesi ama mecbur 🧡
xftmmnur suleslck son âdet tarihi Ben evlendiğinde son adet tarihim bir ay önceydi evlendikten sonra hemen hamile kaldım ama evlendigim yada ovulasyonu değil de bir ay önceki son adeti baz aldılar