Merhaba güzel anneler, bugün 38 olduk doktor kontrolümüz vardı. Nst de hiç sancı çıkmadı ultrasonda da her şey yolunda çok şükür. Doktorum haftaya Salı(39 oluyoruz) nöbetçiyim, salı sabah 9 da gel sıyırtma işlemi yapalım tetikleyelim doğumu dedi. Bir yandan sevindim bir yandan da tedirgin oldum. Böyle bir tecrübesi olan var mı bana bilgi verebilir misiniz korkuyorum açıkçası biraz. Rahatlamaya ihtiyacım var 🥹