Kendi sürecimi anlatıyım. İbni sinaya gitmememin sebebi yapılan yorumlar hastanenin pis olması vs. Geçen hafta bi tanıdıgım ibni sinada doşum yaptı ve çok haklı oldugumu söyledi. Yani ben hiç gitmedim hastaneye sadece yapılan yorumlardan yola çıkarak söylüyorum. Hayat hastanesi fatma zehra kurnuç a gidiyorum gayet ilgili rahat hissedebildiğim ve her soruma sıkılmadan cevap veren uzun uzun açıklayan bi doktor. Muayne ücreti 1100 gibi bişey sanırım. Öyle çok sıra beklemiyorsunda bu benim için çok önemli. Çok pimpirikli ve herşeyden kıl kapan biriyim bu benim sürecim🥰